معرفی سفیر یا نمایندگی
تایید مدارک فارغ التحصیلی

مراحل تایید مدارک فارغ التحصیلی

 

لطفا جهت انجام مراحل تایید مدارک فارغ التحصیلی(دانشنامه)، ابتدا تمامی مطالب این صفحه را به دقت مطالعه، سپس اقدام به ثبت درخواست نمایید.

 

دانشجویان محترم در کلیه مقاطع با توجه به راه اندازی سامانه جامع دیجیتالی "تایید مدارک دانشجویی" همزمان با "تشکیل پرونده دانشجویی" در این نمایندگی، می بایست به سامانه "تاک" مراجعه و ثبت نام به عمل آورند (لینک ثبت نام) سپس ثبت تشکیل پرونده دانشجویی نمایند و با توجه به تذکرات ذیل، اقدام به ثبت درخواست جدید در سامانه فرمایند و جهت ادامه روند اداری به همراه اصل مدارک بارگذاری شده و اصل یا تصویر گذرنامه به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در میلان مراجعه فرمایند.

 

تذکر مهم در بارگذاری مدارک و گواهی ها لطفا دقت فرمایید:

1- از تایید تصاویر بارگذاری شده بصورت سیاه و سفید، تصاویر بی کیفیت، تار و ناخوانا، تصاویر گرفته شده با تلفن همراه، وجود حاشیه های تیره و سفید، وجود تصویر انگشتان دست، تصاویر زاویه دار، تصاویر وارونه و غیره، معذوریم.

2- مدارک بارگذاری شده حتما باید به مهر و امضای دانشگاه رسیده باشد لذا از تایید گواهی های فاقد مهر دانشگاه معذوریم.

3- گواهی هایی که چندین صفحه دارند باید در سامانه تمامی صفحات آن را بارگذاری فرمایید.

4- گواهی هایی که به همراه کد رهگیری ارائه می شود باید با تصویر بارگذاری شده مطابقت داشته باشد در غیر این صورت قابل تایید نمی باشد.

5- ثبت درخواست تشکیل پرونده دانشجویی با ثبت درخواست تایید گواهی یا مدارک بارگذاری شده متفاوت است. لذا دانشجویان محترم باید بعد از تشکیل پرونده دانشجویی در سامانه، جهت تایید گواهی مدنظر به بخش تایید مدرک در صفحه مدیریت خود مراجعه و گواهی یا مدرک مورد تایید را طبق تذکرات مذکور بارگذاری فرمایند.

 

 

 

*** مراحل تایید مدارک فارغ التحصیلی (دانشنامه) ***

 

1- جهت تایید مدرک فارغ التحصیلی (دانشنامه) از سوی این نمایندگی، بعد از اینکه دانشجو در سامانه "تاک"  ثبت نام و تشکیل پرونده دانشجویی نموده، باید تصویر دانشنامه خود را به همراه ریز نمرات نهایی و همچنین تکمیل پرسشنامه "اجازه نامه استعلام" را با درج تصویر مدرک اقامتی خود در زیر پرسشنامه، (که باید در قسمت اجازه نامه استعلام مدارک، بارگذاری گردد). در قسمت تایید مدارک فارغ التحصیلی در سامانه بارگذاری، و پرینت کدرهگیری را دریافت نمایند و منتظر دریافت ایمیل انجام مراحل استعلام و دریافت جواب استعلام از سوی نمایندگی باشند.

 

 

مراحل استعلام به شرح زیر می باشد: 

1- بارگذاری مدارک  و  ثبت درخواست.

2- انجام استعلام از دانشگاه مربوطه توسط این نمایندگی و دریافت جوابیه تایید از سوی دانشگاه مربوطه.

3- مراجعه به این نمایندگی و ارائه اصل کلیه مدارک بارگذاری شده، پرینت کدرهگیری مربوط به درخواست استعلام مدرک.

4- بررسی مدارک و تایید نهایی از سوی این نمایندگی.

 

 

ارسال پستی مدارک:

همچنین می توانید جهت انجام کلیه امور دانشجویی مذکور بصورت ارسال از طریق پست با ما مکاتبه فرمایید.

مدارک ارسالی باید کامل باشند همانند توضیحات بخش های دانشجویی این سایت، که مربوطه به نوع درخواست دانشجویی شما است. لذا توجه فرمایید به بسته هایی ترتیب اثر داده خواهد شد که دقیقا همانند توضیحات مندرج عمل شده باشد. در غیر اینصورت مدارک ناقص محسوب شده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هزینه ارسال: جهت ارسال بسته پستی بعد از بررسی و تایید از سوی این نمایندگی،دانشجو باید زمان پست مدارک برای ما، مبلغ بازگشت را در دفتر پستی سوال (حداقل 10 یورو) و مبلغ را داخل پاکت مدارک قرار داده و ارسال فرمایید. 

 

 

  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات دانشجویی، می توانید با آدرس رایانامه این بخش ارتباط برقرار فرمایید.

  • امور دانشجویی      studenti@consolatoiran.it               Ufficio Studenti

  •  
امتیازدهی
رواديد الكترونيك | ارتباط با ما | ایران و ایتالیا |  وزارت امورخارجه | نقشه سایت | جستجو